Avcılar Escort Bir Başka Güzel

Genel 10 Mayıs 2019

Ah ah ey gidi günler hey geldi geçti su gibi bundan tam altı yıl önce gelmiş idim avcılar,daki asla unutamayacağım benim sarsılmaz yıkılmaz kalem vardı orda kale gibi bir ev kimsenin kimseden rahatsız olmadığı bir bina ne güzel günler idi onlar be cihangir mahallesi sokakları insanları genelde göçmen mahallesi ama gerçekten güzel ve yaşanacak çok sakin bir muhit orada keyif alıyordum her şeyden bana bir başka güzel geliyordu yani yaşam ve hayat insan nerde huzur buluyorsa aslında oraya ait demektir .

Dedim ya kendini nerde nasıl mutlu ve huzur içinde hissediyorsan işte orası senindir ve sen oranın insanı olarak devam etmen gerekir bence bu işin sence mi yada başkası nasıl bakar ne düşündüğü çok önemli değil aslında mühim olan doğru düşünce gerçekçi olmak gerekirse vurguladım konu tam isabet hemde ıska geçmeden hedefi on ikiden vuran bir konu bu mutluluğun resmi çizilemiyor ise sadece onu yaşamak gerekir diyorum kimin ne dediğini çok önemli değil ben kesin kararlıyım verdiğim kararı bozabilecek bir üst makam hala mevcut değil bilginize sunarım umarım ne kadar net ve açık olduğumu anlamışsındır .

Hem insan bu dünyada ne için yaşar gülerken içinden geldiği gibi katıla katıla gülemiyor isen severken gözlerinin içine bakarak seni seviyorum bir tanem derken o denizde kendini derin ve serin sulara bırakıp hiç bir şekilde boğulma ve yok olma korkusu yaşamıyorsan aslında sen hayatta bile değilsindir sadece nefes almakmı yaşamak eğer sadece nefes almak ise yaşamak bir ottan ve bir çiçekten ne farkın kalırdı duygular insanı insan yapan düşüncesi aşk sevgi şevkat bu yoksa yüreğinde sök at gitsin kalbini yerinden ne işe yarar sadece bir et parçası haline gelmiş demektir senin hayata bakışın avcılar escort .

Yani kasap vitrininde bile kilo kilo hemde istemediğin kadar fazla et var duygu olmamış neye yarar sadece bir öğün karnın doyar başka bir şey olmaz bunu bil bilesinki belki bırakırsın duyğularıma duygularını düşüncelerini ve yaşarsın benimle hayatın bütün güzelliklerini olmaz mı yani ne dersin bence her şeye rağmen denemeye değer istersen buyur gel birlikte dener görürüz eğer yanılmış isem iki medeni insanız sonuçta oturur yolunda olmayanı konuşur düzelecekleri düzenli ve etraflıca gözden geçirme şansımız var yani avcılar escort bir başka güzel .

  

184 total views, 1 today

  

Bir yorum yazın

  • Zenci Escort Alma Esenyurtu Yorumluyor

    Tarafından de 25 Nisan 2019 - 2 Yorumlar

    Merhabalar yakışıklı ve kibar olan yalnız erkekler. Herkese mutlu günler dilerim. Benim ismim Alma. Resimlerimden de zaten görüyorsunuz ki ben sizinle mutlu bir seks yapacak ve sizi sevecek bir bayanım. Ben 33 yaşındayım ve çok iyi Türkçe konuşabiliyorum. Eğer ki benle seks isterseniz ve mutlulukta isterseniz o zaman telefonla aramanız yeterli olacaktır. 10 yılı aşkın […]

  • Ucuz Escort Kızlar Nereden Bulunur

    Tarafından de 3 Mayıs 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba ve mutlu bir gün dilerim. Benim ismim Selda. Ben sizinle kimsenin yapmadığı bir görüşmeyi yaparak zevkli bir görüşme olmasını sağlarım. Ayrıca bu görüşmeler için de sizlerle ücret alarak görüşmeler yaparım. Ama bu görüşmeleri gerçekleştirebilmek için ucuz escort kızlar olarak sizin benim bu okumuş olduğunuz ilanımdan yola çıkarak beni aramanız gerekmektedir. Eğer ki beni arayıp […]

  • Esenyurt Escort Eskule Aşığı Lezize

    Tarafından de 11 Mayıs 2019 - 1 Yorumlar

    Tatlı olmak her zaman leziz ve sadece damak tadınıza hitap eden bildiğiniz şeker pare desem yeridir ben kendimden bahsederken isminden alıyorum bütün olan her şeyi hani büyüklerimiz derler ya sen adınla yaşa bende aynen öyleyim yani kısacası kendimi kendimde buldum seninde beni bende bulmak en doğal hakkın bilmen gerekir bunu sizde taktir edersiniz ki herkes […]

  • Esenyurt Gerçek Resim Escort İdil

    Tarafından de 2 Haziran 2019 - 1 Yorumlar

    Benim mantıgıma göre ters bir şey zaten başkalarının fotosu ilan açmak öyle kolay bir şey değil yani sende ilanlara ve fotoğraf galerisi video galerisi ve watsap profilinde bakıp öyle gidin gerisi boş yani kısacası sadece dikkat ederek yapın her şeyi çok fazla konular birbirine karıştırmamak gerekir eğer siz bir şekilde dikkatli iseniz hiç merak etmeyin […]

  • Esenyurt Escort Şways Regal Emine

    Tarafından de 4 Haziran 2019 - 0 Yorumlar

    Düşün düşün nereden girsem konuya artık ramazan bitti mesele benim meselem oldu sayılır çünkü ben wiskiyi çok seviyorum seni de çikolata gibi görmem için bana elin boş gelmezsen , olmasın sabahlar bilmem anlatabildim seni hınzır seni sen anladın ne dediğimi işte ona göre hareket eden beyler ğecemize renk katması itibariyle esenyurt vip escort olarak çalışmaya […]

Blog Categories