About admin

  • Üyelik Başlangıcı: 29 Mayıs 2015

Tanıtım:

 

Esenyurt Sakso Oral Escort Nur

Esenyurt Sakso Oral Escort Nur . Bayram dolayısıyla herkesten mutlu bayramlar dilerim ve sadece bayram şekeri getirin bana bekliyorum canım tamammı sen şekerle gel kolonya […]

682 total views, 0 today

 

Esenyurt Genç Özbek Escort Güner

Esenyurt Genç Özbek Escort Güner . Gelen vurdu giden vurdu ne gidenler geri döndü ne kalanlar olduğu gibi kaldı ilk buraya geleli tam beş yıl […]

1078 total views, 0 today

 

Avcılar Anal Oral Grup Ful Artı Ful Escort Sinem

Avcılar Anal Oral Grup Ful Artı Ful Escort Sinem . Sinemde gizli bir yara olma artık kayış koptu bundan sonra ne yapayım yazı yazacaksın durmadan […]

780 total views, 0 today

 

Esenyurt Escort Ön Sevişmede On Numara Demet

Esenyurt Escort Ön Sevişmede On Numara Demet .   Ne ilk ne de son kişi benim burada her gün yeni gelenler her zaman olduğu gibi […]

1045 total views, 0 today

 

Esenyurt Yeni Çıtır Escort Helin

Esenyurt Yeni Çıtır Escort Helin .   Herkesi uzun zamandır beklediği olay nihayet buğün başladı uzun bir zamandır bu işi yapmak istiyorum ve sosyal medya […]

677 total views, 0 today

 

Esenyurt 23 Yaşında Manken Gibi Escort Alev

Esenyurt 25 Yaşında Manken Gibi Escort Alev . Konuya nerden başlamak gerekir acaba ben ilk kez bir sitede ve blokta kendi reklamımı verdiğim için pek […]

4488 total views, 0 today

 

Esenyurt Escort Esmer Bomba Aydan

Esenyurt Escort  Esmer  Bomba  Aydan  .   Gel bir gör beni be kızanım zaten bütün fikirlerin fevkalade ninde fevkinde bir durum hasıl olacak diye umuyorum […]

599 total views, 0 today

 

Esenyurt Rus Starapon Kullanan Escort lila

Esenyurt  Rus Starapon Kullanan Escort  Lila . Gecelere vurgunum aşık olmuş gibi aynen bu şehrin gecesi bir başka güzel  gündüzü gecesinden daha hoş her yer […]

592 total views, 0 today

 

Esenyurt Sınırsız Anal Yapan Travesti Escort Hayal

Esenyurt Sınırsız Anal Yapan Travesti Escort Hayal . İllaki ben aranıyor ve sadece birkaç ayrıntı hakkında konuşmak istiyorum insanların nedense hovardalık yapan ve bu yollarda […]

597 total views, 0 today

 

Esenyurt Türbanlı Escort Ev Otel Emel

Esenyurt Türbanlı Escort Ev Otel Emel .   Çok şık ve modern bir bayanım kapalı birisiyim evet normal hayatta da göründüğüm gibi bir kişiyim yani […]

924 total views, 0 today

Page 3 of 14 1 2 3 4 5 14

Esenyurt Tabela Escort Bahar

Genel 7 Şubat 2019

Esenyurt Tabela Escort Bahar

Para pul oldugu bu gunlerde calismanin hic bir kiymetinin kalmadigini goruyoruz manav olan bir arkadasim var hergun beni sana bir kilo domatas bir kilo yesil biber bir kilo kuru sogan getireyim fit olalim diyor pazardan alisveris yapiyorum her aldigim uc kilo yada dort kilo meyve yada sebze yuz tl tutuyor arkadasim bu ne ya hadi ben kazaniyorum bi sekilde biraz ya normal yasayan insanlae ne yapiyo nasil bir davranis icindedir artik siz dusunun yani hayat son bir yilda oldugu gibi hic pahali olmamisti geriye fonuk hic bu kadar oldugunu hatirlamiyorum yani .

Esenyurt Tabela Escort Bahar

Gercektende cok zor hayat hele hele istanbulda yasiyorsan ve kiraciysan vay haline senin bir ikide cocuk okuyorsa yandin ha yandin nasil yetiseceksen yetis artik gerci yetisemessin cunki kimse yetisemiyor yetisende gayet guzel kazanan kisilerdir onun haricinde kimsenin rahat rahat yetisebilecegini bi durum yok yani ortada .

Tabelada eskilerden bi ben vardim hatta ilklerden biri bendim ben ilk ve tektim piyasada para vardi is vardi ne calisiyordum be bir bilseniz duman ediyordum her seyi simdi o gunleri mumla ariyoruz nerde eski gunler hey gidi gunler hey diye ic cekerek aniyorum iste basska bir sey gelmez elden ne gelir gecti geride kaldi bi daha gelirmi bilinmez ama yeniden iki yil onceki piyasalar geri gelse ne guzel olur demi .

Aslinda fiziki ozelliklerim ve yapip yapmadiklarimdan bahsetmem gerekirdi ama ben kinuya toplumsal konulardan girdim iste bu bilinc alti oluyo yani ne yapmak istersen iste eger bir konu kafana takilmissa her konuyu dondurup dolastirip oraya yani kafana takilmis olan sekliyle yada benzer bir durum da bi sekilde yansitiyosunuz zaten bizimkiside biraz oyle oldu iste bir turlu konuya giremedim nedense aman iste kendi yerimde gorusen anal iliski yapmayan ve gayet rahat edebileceginiz menmun olma ihtimaliniz yuzde doksan menmun olursunuz bunun bilincinde olarak gelin yani sikinti yok her sey mukemmel ve hos sizde buyrun bekliyorum

Para pul oldugu bu gunlerde calismanin hic bir kiymetinin kalmadigini goruyoruz manav olan bir arkadasim var hergun beni sana bir kilo domatas bir kilo yesil biber bir kilo kuru sogan getireyim fit olalim diyor pazardan alisveris yapiyorum her aldigim uc kilo yada dort kilo meyve yada sebze yuz tl tutuyor arkadasim bu ne ya hadi ben kazaniyorum bi sekilde biraz ya normal yasayan insanlae ne yapiyo nasil bir davranis icindedir artik siz dusunun yani hayat son bir yilda oldugu gibi hic pahali olmamisti geriye fonuk hic bu kadar oldugunu hatirlamiyorum yani .

Esenyurt Tabela Escort Bahar

Gercektende cok zor hayat hele hele istanbulda yasiyorsan ve kiraciysan vay haline senin bir ikide cocuk okuyorsa yandin ha yandin nasil yetiseceksen yetis artik gerci yetisemessin cunki kimse yetisemiyor yetisende gayet guzel kazanan kisilerdir onun haricinde kimsenin rahat rahat yetisebilecegini bi durum yok yani ortada .

Tabelada eskilerden bi ben vardim hatta ilklerden biri bendim ben ilk ve tektim piyasada para vardi is vardi ne calisiyordum be bir bilseniz duman ediyordum her seyi simdi o gunleri mumla ariyoruz nerde eski gunler hey gidi gunler hey diye ic cekerek aniyorum iste basska bir sey gelmez elden ne gelir gecti geride kaldi bi daha gelirmi bilinmez ama yeniden iki yil onceki piyasalar geri gelse ne guzel olur demi .

Aslinda fiziki ozelliklerim ve yapip yapmadiklarimdan bahsetmem gerekirdi ama ben kinuya toplumsal konulardan girdim iste bu bilinc alti oluyo yani ne yapmak istersen iste eger bir konu kafana takilmissa her konuyu dondurup dolastirip oraya yani kafana takilmis olan sekliyle yada benzer bir durum da bi sekilde yansitiyosunuz zaten bizimkiside biraz oyle oldu iste bir turlu konuya giremedim nedense aman iste kendi yerimde gorusen anal iliski yapmayan ve gayet rahat edebileceginiz menmun olma ihtimaliniz yuzde doksan menmun olursunuz bunun bilincinde olarak gelin yani sikinti yok her sey mukemmel ve hos sizde buyrun bekliyorum

958 total views, 0 today

Esenyurt Escort Zikzak Emel

Genel 29 Ocak 2019

Esenyurt Escort Zikzak Emel

Kim dermiski bur tanem bir gun gelip beni bulacagini ama ben hic sasormadim biliyomusun kime itafen yazoyorum bu sozleri gecenlerde bir misafir agirladim kim olsa beenirsiniz ilk okul arkadasim kazim !

Tabi ben gayet rahat bir tavirda ona kazim sana lazim deyince irkindi birden nerden tanisiyoruz diye bakti gozume dogru makyajli oldugum icin zor cikarti biraz kiz sen zikzak ne yapiyon sendemi hovardalaga geldin yoksa diye patlatti espiriyi basladim kahkaha atmaya ama ne kahkaha neyse arkadas demezmi zaten ben oldum olasi sana hastayim .

Agzim acik kaldi gulermisin aglarmisin derken kendisine bi kahve ikram ettim ve basladik sohbet etmeye munzurluk ya iste sormadan edemedim derken nereme hastaydin sen kazim dedim demezmi o degirmen taşi gibi kalcalarin vardi firil firil hani iste benim aklimi basimdan aliyodu o yuzden okul bitene kadar kuyrugun gibi kicinda geziyodum tek dusuncem tek hayalim bu ani yasamak olmustur dedi bende kendisine artik hayalkerin gercek oldu gelir gidersin sana arkadas kampanyasi yaparim iki alana bir bedavaya duymadim bilmiyom deme ne zaman ostersen sansini dene .

Esenyurt Escort  boy ideal kilo yerinde ve fuzik duzgun sikinti yok yani on numara bes yildiz hatunum derim kendimi tarif ederken bu sayfada yayomlattirdim bir bayan olarak düşüncelerimi cunku insan rahat ettigi yerde mutludur ve mutlu oldugum yerde olmayi tercih ediyorum evet bana zikzak derlerdi cocukken cunku boyle bi dikis anlamina gelir zikzak bende .

Singer dikis makinamiz vardi benimde lakabim ordan kaldi mutluyum sakincasi yok benim acimdan yani eger sende benim gibi konuskan bir kisi ararsan numaram orda olacak sende rahatca ulasirsin yani degilmi canim ya yazdikca yazasim geliyor ucyuzde biraz cok deilmi yaaaa cok mok amk yazdim ben bikere pilavdan dönenin kaşigi kirilsin der atalar .

Yer sikintim yok kendi yerimde agirliyorum misafirlerimi gayet konforlu ve rahat bir ortam yani ne demisler cin isi sapon isi bunu yapan iki kisi biri erkek biri disi  

750 total views, 0 today

Esenyurt Escort Şiki Şiki Nazlı

Genel 26 Ocak 2019

Esenyurt Escort Şiki Şiki Nazli

Ne guzel gunlerdi o gunler sadece ve sadece yesilcamin klasik filmlerini aile boyu izleyip ve sonsuz mutlu huzurlu oldugumuz o gunler nerde simdi insanlarin ellerinde sadece bir telefon ve baska bir sey koca dunyayi nir telefona yerlestirdiler ya helal olsun bu insanogluna daha neler gorecez kim bilir belkide yakinda ucan arabalar ve bunlar icin rota belirlenirse hic sasirmayin esenyurt avcilar hattina ben talibim .

Esenyurt Escort evet iste bu kelimeyi soyleyince akan sular duruyor be kizanim ben o kisiyim hemde en donanimli en dolu son surum bir esenyurt bayanim yazarak kendimi anlatsam saatler surer bence gel kendin gor o zaman bana hak verirsin bazi seyler anlatilmaz yasanir sadece .

714 total views, 0 today

Esenyurt Yeni Yatan Escort

Genel 24 Ocak 2019

Seksimle sizleri mest edeceğim erkeklerim. Benimle yaşadıklarından sonra başkasında aynı tadı alamayacaksın. Sonra ki maceralarında hep ben aklına geleceğim. İnanılmaz şekilde canın beni isteyecek. Ben gözlerle iletişimi severim. Fazla konuşmayı sevmem. Bakışlarımla sana her şeyi anlatabilirim. Ne istediğimi neden rahatsız olduğumu gözlerimden rahatlıkla anlayabilirsin.Her zaman sekse aç bir kadın oldum. Tam bir seks aşığıyım. Saatlerce inmeyecek aletin le benimle muhteşem saatler geçireceksin. Güzel bir fiziğe sahibim, kız arkadaşlarım göğüslerimi çok kıskanır. Ellerini göğüslerimden ayırmayacak sın. Vücudumun neresiyle ilgileneceğini şaşıracaksın.Ön sevişme esnasında sana küçük oyunlarım olacak. Salonumda mutfağımda banyomda veya yatak odamda nerede istersen başlayıp nerede istersen bitirebiliriz. Kendini çok iyi hissedeceksin. Bir an önce her şey olsun isteyeceksin ama hayır. Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara sabahlayacağız. Esenyurt ta evimde sizleri görmek için sabırsızlanıyorum şimdiden. Senin tarafından da geriye kalan sadece elektrik oluyor. Beni iç çamaşırlarım la gördüğünde zaten çarpılacağına eminim, ancak senin de beni çarpmanı istiyorum. Hem de bu çok yüksek voltajda olmalı. Bende orgazm sırasında çok şiddetli titremeler oluyor. Benimle yaşayacakların daha önce yaşadıkların gibi öyle hemen aklından çıkıp gidecek fantezilerden olmayacak. Hak ettiğin mutluluğu sana yaşatacağım. Tenlerimiz den akan terler imiz karışınca benden hiç ayrılmayacak, içimden hiç çıkmak istemeyeceksin. Popom küçüktür ama çok istekliysen senin bu isteğini geri çevirmeyip ters ilişkide bulunabiliriz. Bu ayrıntı önemli, gerçekten çok istekli olursan sana karşı koyamam gel beni sertçe becer aşkım hadi.

696 total views, 0 today

Esenyurt Escort Şirine

Genel 10 Ocak 2019

Esenyurtun Escortu Tatlı Sevişken Kız Şirine

Birbirinden Güzel Harika Escort Bayanlar İle Seks Yapmanın Tadına Varacaksınız

Seks konusunda birbirinden güzel ve özel hizmetler ile oldukça coşmak, zevk almak ve mutlu olmak isteyen beylere birbirinden harika hizmetleri ile eşlik eden harika bayanlar escort bayanlardır. Bu bayanlar sizlere en güzel seks hizmetlerini büyük bir mutluluk ve zevk içerisinde yaşatmakta olan harika bayanlardır. Bu bayanların görüşmelerinde yer almak ve en güzel hizmetleri bu bayanlar ile yaşamak isteyen beyler öncelikle bu bayanların en özel ve en güzel görüşmelerine randevu almaları gerekmektedir. Alacağınız bu harika randevular ile seks konusunda mükemmeli tadabilir ve birbirinden özel ve güzel hizmetler ile oldukça eğlenceli bir görüşme gerçekleştirebilirsiniz. Sizlerin bu özel ve güzel hizmetleri tadabilmeniz için öncelikle elit ve yakışıklı bir beyefendi olmanız gerekmektedir. Çünkü bu bayanlar hizmetlerini sadece elit, ne istediğini bilen, seks konusunda kendine güvenen özel ve kaliteli beyler ile görüşme yapmak isterler. Bu beyler yapacakları görüşmelerde en güzel şekilde zevk almak isterler. Bayanların sizlere en güzel şekilde hizmet vermesini ve en güzel şekilde sizler ile ilgilenmesini istiyorsanız bu bayanlara oldukça ilgi ve sevgi dolu yaklaşmanız gerekmektedir. Bir esenyurt escort bayan seks konusunda sizleri en güzel ve en özel şekilde mutlu eden ve sizlere mükemmel duygular yaşatan harika bayanlardır.

Bir escort esenyurt bayan sizleri mutlu etmek için sizlere en güzel ve en özel hizmetleri sunarlar. Sizlere bu hizmetleri sunarken amaçları sizleri mutlu etmek ve sizlere en güzel şekilde zevk vermektir. Bu tadı sizlere en güzel ve en özel şekilde tattırabilmek için birbirinden güzel ve ateşli fanteziler ile sizlere eşlik ederler. Bu fanteziler ile eşlik ederken de sizler ile olan görüşmelerine bazı yasaklar koymaktadırlar. Bu yasaklar genellikle karşılıklı olarak sağlık durumlarınızı korumak ve daha kaliteli hizmetler gerçekleştirebilmek için var olan yasaklardır. Bu yasaklar konusunda sizlere asla ama asla taviz vermeyen bir anal yapan escort bayan sizler ile görüşme ücretleri konusunda da asla pazarlık gibi konulara girmeyerek kaliteli hizmetler verirler.

1160 total views, 0 today

Page 3 of 3 1 2 3